בית הבושם

עגלת הקניות שלי

עגלת הקניות שלך ריקה.

כניסה לחברים

 
מכבדים כרטיס אשראי
אבטחה

דוגמיות בשמים 2012

עבור אוהבי האסתטיקה והטיפוח דוגמיות בשמים הן תמיד רגעים קטנים של אושר בבקבוק זכוכית מיניאטורי. האפשרות להכיר ריח חדש במנות קטנות, להתנסות ולחוות אותו, היא אפשרות שמעריך כל מי שאוהב את התחושה שנרקמת כשבושם פשוט מתאים לו בדיוק... אבל מעבר לריגוש ולהתרגשות הכרוכות בכך, יש גם פן מאוד פרקטי בשיווק דוגמיות בשמים בעיקר ב 2012.  

מגוון הבשמים, כמו כל דבר סביבנו, הולך וגדל בקפיצות שקשה לתאר. חדשות לבקרים יוצאים בשמים חדשים, ניחוחות מקוריים או מבוססים על בשמים מוכרים, מבתי בושם ותיקים ואפילו מקרב מותגים חדשים לגמרי, מותגי אופנה שנכנסים לעולם הבישום ומשלימים את מוצריהם בעזרת בושם חדש בניחוח הבית, ואנחנו, כצרכנים אמורים גם להצליח לבחור בתוך כל המבחר האינסופי הזה.  

ב 2012 דוגמיות בשמים יכולות גם לעזור לנו לעשות קצת סדר בראש, להאט את קצב הדברים עבורנו, לעזור לנו למנוע את ההכרח לבחור כבר בשבילי החנויות ולקחת את הריח שאהבנו הביתה כדי לישון עליו קצת, להתיידד, להכיר לעומק ולהחליט האם הוא באמת האחד בשבילנו.  

בבית הבושם אנחנו תמיד מתלבטים האם להסכים למכור דוגמיות בשמים או לוותר על כך. אנחנו יודעים כי יש מצד אחד תשוקה גדולה להכיר עוד ועוד, להיחשף ליותר ריחות ואפשרויות, ומצד שני כי זו גם עוד אפשרות לטבוע ביותר מדי מידע. עם הבשמים שלנו אנו תמיד מחלקים דוגמיות בשמים נוספים, כך שמי שרכש בושם אחד יכול להכיר גם אחרים שדומים לו או משלימים אותו, או כאלה שלמדנו אנחנו שאנשים שכבר רכשו את הבושם הזה אהבו גם כן.  

דוגמיות בשמים ב 2012 הן מוצר שיווקי אלמנטארי לחברות בישום. הן מבינות את הצורך של הצרכנים ונענות אליו. חברה שמאמינה שהבושם שלה ראוי לקידום תשקיע בייצור דוגמיות ותיתן אותן ברוחב יד ולב ללקוחות המעוניינים להכיר. כחלק מהפיכתם של הצרכנים לחכמים ומחושבים יותר, זוהי בהחלט גישה שיווקית שראויה להערכה, שמקרבת בין הלקוח ליצרן ומייצרת ביניהם אמון שהיה מאוד חסר עד כה, ושהופכת את חוויית הצריכה לנכונה יותר, מבוססת יותר וטובה יותר לשני הצדדים.
דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד