בשמים נוספים

הנמכרים ביותר

יצירת קשר

הטרנדים החמים בעולם הבשמים

הבושם שבו אנו מתבשמים לפני שאנחנו יוצאים לפגישה או לדייט לוהט, הוא זה שבסופו של דבר יגרום למשיכה בזמן בילוי עם מי שמוצא חן בעיננו. הרי החושים שאנו פועלים באמצעותם – כשאנחנו מכירים גבר או אישה – נמנים עם חוש הראייה, חוש הריח, חוש המישוש והטעם (בעיקר אם יצאתם לדייט במסעדה טובה או לבר שיש בו אלכוהול משובח). בכל מקרה, במידה ונרצה למצוא חן בעיני האחר: הריח שלנו בהחלט ישחק תפקיד חשוב, בזמן שהריחות הטבעיים שאנו מייצרים ידועים כפרומונים והם חלק מההשפעה שלנו על האחרים. אבל מה המשמעות של פרומונים? וכיצד הם משולבים בתוך בושם? הכול בהמשך.

כאשר אנו בוחרים בושם מועדף, אנו עושים זאת תמיד על פי הריח שהוא מפיץ ועל פי ההתאמתו לעור גופינו. בושם בוטיק נבחר בדרך כלל גם ע"פ מותג, כמו למשל בחירה במותגים כמו בושם קריד או בושם מונטל או בושם xerjoff –  בעוד שהמטרה להפיץ את הריח שימשוך אחרים אלינו ויגרום לנו להרגיש טוב ובטוחים בעצמינו. 

חוש הריח שלנו הוא אחד החושים המפותחים ביותר שישנם! חוש זה מוביל בני אדם ובעלי חיים אל מטרות מסוימות ואפילו גם מרחיק אנשים מסכנות, כמו במקרים של שריפה או ריח חריף ולא נעים. הצד הנעים של הריח מספק לנו משיכה אל אוכל, אל הטבע והפריחה, ואף אל בני המין השני: בעיקר כאשר הם מפיצים את אותם פרומונים שמייצרים משיכה בין בעלי חיים ובין בני אדם. פרומונים הם למעשה תרכובות אורגניות שמופרות על ידי נקבות וזכרים (גם בטבע) שנועדו על מנת למשוך את בני המין השני לשם הזדווגות, חברות, שותפות ויצירת תא משפחתי וזוגי מלא אהבה ומשיכה.  כיום, יצרני הבשמים מערבבים בתמציות הבשמים אותם הם מייצרים מרכיבים שונים שנחשבים למעוררי תשוקה ממש כמו אותם פרומונים טבעיים שאנו מפרישים. 

מהם אותם מרכיבים חושניים שבשמים מכילים?

המרכיבים שיוסיפו אל תוך תערובות הבושם תלויים בתפרחות שונות ובחומרים טבעיים שמגיעים מן הטבע, כמו למשל מינרליים ריחניים שנמצאים על חופי הים ומכילים ריח מתקתק של טלק מענג שמושך בני האדם. בין היתר ישלבו יצרני הבשמים תמציות של וורדים או אימבר אפור – מינרל שמתגבש על החוף ומפיץ ריח נפלא. ישנם מרכיבים של מולקולות חדשניות הידועות כמוסק שנחשב ריח מושך במיוחד. אז אם אתם מחפשים ריח מדהים שימשוך אליכם נשים או גברים כמו פרפר לאש – חפשו בושם שמכיל פרומונים בריחות מגרים, נעימים ורכים. 

 

הנמכרים ביותר

תמיכה מקצועית
מכל הלב 24/7

משלוח מהיר
לכל חלקי הארץ

אחריות מלאה
על כל המוצרים

יבואן רשמי
נקודת מכירה מורשית